شماره ی واتساپ سافت موبایل
شماره تماس سافت موبایل
تگرام پشتیبانی سافت موبایل

تمامی سرویس های موجود در سایت،فقط جهت فروش به تعمیرکاران متخصص می باشد.سافت موبایل هیچ گونه مسئولیتی در قبال آموزش شما جهت کار با سرویس خریداری شده نخواهد داشت.

بهترین روش یادگیری تعمیرات نرم افزاری موبایل برای ورود به بازار کار؟

با عرض سلام و ادب و احترام خدمت شما کاربران عزیز سافت موبایل و علاقه مند به یادگیری تعمیرات موبایل.

دوستان اگر خاطرتان باشه قبل تر در مقاله ای تحت عنوان "سخت افزار یا نرم افزار کدام را  برای شغل آینده انتخاب کنیم" سعی کردیم شما را در اتخاب مسیر درست جهت انتخاب شاخه ی مورد علاقه ی خود کمک کنیم و همچنین مزایا و معایب هر کدام از شاخه های تعمیرات سخت افازری موبایل یا نرم افزاری را با هم بررسی کردیم.

به هر حال ،در صورتی که به نتیجه رسیدید که تعمیرات نرم افزاری مناسب شماست و به آن علاقه مند هستید و همچنین قصد یادگیری آن را دارید تا پایان همراه ما باشید،تا به بررسی روش ها و مسیر های درست یادگیری این حرفه بپردازیم.

فکر می کنم بهترین پاسخ برای این سوال،نحوه ی یادگیری شخص بنده و فراز و نشیب هایی که در این راه داشتم،می باشد که به صورت خلاصه آن را برای شما بیان کرده و در پایان با هم یک نتیجه گیری کلی انجام میدهیم.

اجازه بدید قبل از شروع با نهایت تاسف خدمتتون عرض کنم که:

بنده بیش از یک سال از عمرم را فقط درگیر این بودم که برای یادگیری حرفه ی تعمیرات نرم افزاری موبایل کلاس برم یا خودم شروع به یادگیری از طریق منابع اینترنت و کتاب ها بکنم؟؟؟

سال 1390 حین اخذ مدرک لیسانس تجارت الکترونیک و تایم استراحت بین دو کلاس ریاضی 2 و بانک اطلاعاتی بود که با یکی از دوستام روی جدول های کنار دانشگاه نشسته بودیم و در مورد انتخاب شغل برای آینده صحبت می کردیم.اینقدر گرم صحبت شدیم که متوجه نشدیم نیم ساعت از تایم کلاس رفته و ما هنوز مشغول مذاکره و جنگ و جدل بودیم.تا اینکه بلاخره بعد از 2 ساعت بحث و گفتگو ،جرقه ی تعمیرات موبایل به ذهن هر دومون خطور کرد و باعث شد مسیر زندگی ما به جایی که الان هستیم کشیده بشه.

بلاخره بعد از ماه ها تحقیق و بررسی در مورد این حرفه،توسط من و رفیقم به صورت جدی شغل"تعمیرات موبایل"تصویب شد و رفتیم که شروع کنیم به تحقیقات بیشتر برای نحوه ی یادگیری و بودجه برای شروع و ابزار لازم و...

از همون اول به دلایلی که در مقاله ی قبلی کامل براتون گفتم ، بنده تصمیم گرفتم وارد شاخه ی تعمیرات نرم افزاری بشم و خوشبختانه دوستم هم به تعمیرات سخت افزار علاقه داشت که مایه ی خوشحالی بود(حداقل برای من)

زمانیکه تصمیم گرفتم وارد این حرفه بشم پیش خودم خیال کردم 90 درصد راه را اومدم و فقط مونده یادگیری که خب با شناختی که از استعدادهای خودم داشتم گفتم نهایتا 2 ماهه تمومش می کنم و توی بازر یه خودی نشون می دم،جوری که اسمم همه جا بپیچه.غافل از اینکه تازه ده درصد راه را اومده بودم و با این تصمیم خودم را داخل اوقیانوسی انداختم که هرچی شنا می کردم و جولتر می رفتم(و می روم)انگار این اقیانوس وسیع تر می شود.

کاری نداریم ،سرتون را درد نیارم.رفتم پیش یه رفیقام که داخل بازار تعمیرات حرفی برای گفتن داشت و خواستم ازش مشورت بگیرم.سوالاتی که یادمه اون روز ازش پرسیدم اینا بود:

  • برای یادگیری تعمیرات نرم افزاری موبایل کلاس برم یا خودم با کتاب و اینترنت می تونم یاد بگیرم؟
  • اگر قراره کلاس برم ،خصوصی برم یا آموزشگاه هایی که در شهرمون(اصفهان)وجود داشت؟
  • اگر قراره خودم یاد بگیرم از کجا شروع کنم؟
  • اگر قراره خودم یاد بگیرم تا کجا باید پیش برم تا بتونم وارد بازار کار بشم؟
  • اگر قراره خودم یاد بگیرم عملیات روی چه برندهایی از موبایل را یاد بگیرم؟
  • اگر قراره خودم یاد بگیرم چه تجهیزاتی برای شروع باید بخرم؟
  • اگر قراره خودم یاد بگیرم چه باکس یا دانگل هایی بخرم؟
  • اگر باکس یا دانگلی خریدم کتاب یا منبعی تو اینترنت هست که کار با اون را بهم آموزش بده؟
  • اگر قراره خودم یاد بگیرم اول شروع به یادگیری عملیات نرم افزاری روی گوشی های قدیمی بکنم یا جدید؟
  • اگر قراره خودم یاد بگیرم .......

به نتیجه رسیدیم که در آموزشگاه های تعمیرات با کمال احترام هیچی یاد نمی گیری.پس دو تا انتخاب داشتم:

کلاس خصوصی یا خودم و خودم.

کلاس خصوصی را سال 90 دو سه جا داخل اصفهان بهم دوستان معرفی کردند و الحق کارشون از نظر آموزشی فوق العاده بود،ولی یادمه اولی برای 2 ماه آموزش فشرده 3 میلیون می گرفت و دومی 4ونیم که خب منم دانشجو و پدر بازنشسته و....دیگه خودتون می دونید چی می گم.

بنابراین عزمم را جزم کردم که خودم شروع به یادگیری کنم که به دلیل نبود منبعی جامع در این زمینه(آموزش تعمیرات نرم افزاری موبایل)چه داخله اینترنت و چه کتاب و ایطور چیزا حدود یکسال طول کشید که تازه بفهمم چی به چیه و باید چی کار کنم.وحالا قصد دارم تمامی این تجربیات را به صورت خلاصه و فشرده برای دوستانی که قصد یادگیری تعمیرات نرم افزاری موبایل را به عنوان شغل آینده دارند در اختیارتان قرار دهم.

پاسخ به سوالات بالا:

  1. برای یادگیری این حرفه قید کلاس ها و آموزشگاه های شهرتون را که حالت عمومی دارند و با قیمت کم به شما آموزش می دهند بزنید (هیچ ارزونی بی حکمت نیست)
  2. در صورتی که قصد یادگیری به صورت خصوصی را دارید حتما از قبل در مورد سابقه ی فرد اموزش دهنده تحقیق کنید و این سوالات را قبل از پرداخت هزینه از اون بپرسید: زمان اتمام کلاس زمانی باشه که من به تمامی مباحث مسلط شدم،ببینید حتما عملیات نرم افزاری روی گوشی های پرطرفدار بازار در اون زمان مثلا در حال حاضر سامسونگ،شیائومی،نوکیا،هوآوی و اپل را به شما آموزش بده.حتما قبلش سرفصل های آموزشی را ازش طلب کنید و به یک فرد اینکاره نشان دهید و در صورت توافق مطالبی که کم و کسر هست را برای یادگیری بخواهید که بهتون آموزش بده.هیچ وقت تمام مبلغ را اول دوره به اون ندهید و حتما حداقل یک سوم را برای پایان کلاس نگه دارید.توجه کنید که چه باکس هایی را بهتون آموزش می ده.بعضی باکس ها خوبن ولی در حال حاضر می شه گفت استفاده ای ندارن.پس دقت کنید کمیت تعداد آموزش باکس ها مهم نیست ،بلکه مهم اینه باکس ها و یا دانگل های به روز را بهتون آموزش بده.توجه کنید حتما پشتیبانی برای سوالاتی و مشکلاتی که بعد از پایان آموزش براتون به وجود می یاد (حداقل 6 ماه)داشته باشه.وگرنه به مشکلات زیادی در شروع برخورد می کنید که برای جواب گرفتنش خیلی اذیت می شید.حتما ازش بخواید یک یا دو جلسه رایگان(قبل از پرداخت هزینه)براتون بگذاره و اون را از نظر لحن و قدرت انتقال مفاهیم محک بزنید ،وگرنه در طول اجرای کلاس به مشکل بر می خورید.
  3. اما اگر قرارشد خودتون یاد بگیرید قطعا نیاز به یک منبع جامع دقیقا شبیه یک استاد خصوصی دارید تا کنارتون باشه و هم به شما آموزش بده و هم سوالاتی بی پایانی که در طول مسیر یادگیری براتون پیش می یاد را پاسخ بده.زمانی که من تصمیم گرفتم خودم یاد بگیرم چنین منبعی نبود و خیلی خیلی اذیت شدم ولی در حال حاضر حداقل به سافت موبایل اطمینان کنید.
  4. چرا چون سافت موبایل می دونه برای شروع به کار شما در این حرفه باید چه برندهایی را یاد بگیرید و یادگیری کدوم برندها ضرورتی نداره،چه باکس هایی را برای شروع باید آموزش ببینید،چه عملیاتی مهم تر از بقیه هستند و باید وقت بیشتری برای اونها بگذارید،جواب تمامی سوالات شما را تا 6 ماه پس از آموزش بهتون می ده،اگر مطلب جدیدی در زمینه ی تعمیرات نرم افزاری وارد این حرفه شد اون را به شما آموزش می ده و به طور کلی شما را همیشه به روز نگه میداره و ...

در نهایت با توجه به تمامی این نکاتی که خدمتتان عرض کردم،اگر قصد یادگیری این حرفه را دارید انتخاب با شماست:

می تونید آموزشگاه های اموزش موبایل در شهرتون برید....

می تونید به صورت خصوصی سراغ یه تعمیرکار با سابقه توو شهرتون برید...

انتخاب با شماست.

۵
از ۵
۴۴ مشارکت کننده
سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش