کاربران عزیز:با کمال تشکر جهت انتخاب سافت موبایل،قبل از ثبت نام و ثبت سفارش در سایت،به دلیل شرایط خاصی که عاملان فروش حوزه ی تعمیرات نرم افزاری موبایل با آن دست و پنجه نرم می کنند(که سافت موبایل یکی از آنهاست) لطفا کمتر از 5 دقیقه از وقت شریف خود را جهت عدم پیشامد مشکلات و سوء تفاهم های احتمالی،به خواندن نکات زیر اختصاص دهید.
عضویت و ثبت سفارش شما در سایت، به معنای خواندن این نکات و قبول تمامی شرایط زیر می باشد و هرگونه ادعایی مبنی بر عدم آگاهی از نکات زیر،پس از ثبت سفارش،به هیچ عنوان قابل پذیرش نمی باشد.

مخاطبین سایت

لطفا پیش از ثبت سفارش به این نکته توجه داشته باشید که سایت سافت موبایل صرفا جهت فروش محصولات به "تعمیرکاران آموزش دیده" راه اندازی شده است .بنابراین در صورتی که کاربر مبتدی و غیر تعمیرکار هستید،دقت داشته باشید که راه اندازی ،نصب و استفاده از نرم افزارها و محصولاتی که در سافت موبایل به فروش می رسد،نیازمند تخصص و تجربه می باشد و با کمال احترام هیچ گونه مسئولیتی در خصوص "آموزش کاربر پس از خرید محصول" متوجه تیم سافت موبایل نخواهد بود.تعمیرات نرم افزاری موبایل نیازمند تخصص و گذراندن دوره های آموزشی می باشد و سافت موبایل "عامل فروش محصولات تعمیرات نرم افزاری موبایل" می باشد و نه "آموزشگاه تعمیرات نرم افزاری موبایل"

پشتیبانی سافت موبایل در خصوص محصولات سایت،از زمان ثبت سفارش شما،تا تحویل بدون نقص آنها به کاربر می باشد،و وظیفه ی خود می داند که اینکار را به بهترین نحو ممکن انجام دهد..پس از تحویل و راه اندازی موفق نرم افزار یا سرویس خریداری شده،در صورتی که بعدا با هر گونه ارور و پیغام خطایی هنگام کار با نرم افزار مواجه شدید،با پشتیبانی شرکت تولید کننده محصول در ارتباط باشید،و برای حل ارورها و مشکلاتی که در طول کار با محصولات مواجه می شوید،لطفا به هیچ عنوان به پشتیبانی سایت پیام ارسال ننمایید،در غیر اینصورت عذر ما جهت عدم پاسخگویی را پذیرا باشید.لطفا در صورتی که سافت موبایل را ،موظف به پشتیبانی ارورهایی که حین کار با سرویس خریداری شده برای شما پیش خواهد آمد، می دانید،به هیچ عنوان خرید انجام ندهید.

پشتیبانی پس از فروش

لطفا در مورد محصولاتی که نیاز به ارسال اطلاعات شامل یوزرنیم،ایمیل،سریال نامبر و ....از طرف شما را دارد،نهایت دقت را بکار ببرید و برای چندین مرتبه آن ها را چک کنید.به دلیل اتوماتیک بودن پردازش برخی محصولات توسط سرور پس از ثبت سفارش،در صورت بی دقتی در این امر،هیچ گونه مسئولیتی متوجه سافت موبایل نبوده و عواقب ناشی از آن شامل از دست رفتن هزینه ی شما،بر عهده ی خود شماست.تقاضامندیم به این نکته بسیار دقت داشته باشید.

دقت در ارسال اطلاعات

تمامی سعی ما بر این است که هر روزه قیمت محصولات را با توجه به نرخ ارز به روز نگه داریم.ولی متاسفانه به دلیل نوسان شدید و لحظه ای دلار در این روزها و همچنین تعداد بسیار بالای محصولات ،در برخی موارد ممکن است قبل از آپدیت قیمت محصول توسط ما،سفارشی از سمت شما ثبت شود که خب قطعا هم ما و هم شما خریدار گرامی با مشکلاتی مواجه خواهیم شد.بنابراین خواهشمندیم قبل از خرید،از طریق واتساپ یا پشتیبانی تلگرام، جهت استعلام قیمت، در ارتباط باشید.

استعلام قیمت قبل از سفارش

در حفظ و نگه داری از کدهای ارسالی شامل یوزرنیم و پسورد،کدهای فعالسازی و .... نهایت دقت را به کار ببرید.توجه کنید که کد ارسالی پس از دریافت توسط شما،نهایتا 24 ساعت بعد از روی سرور ما به دلیل مشکلاتی که ممکن است در آینده به وجود آید،حذف خواهد شد.بنابراین در صورت درخواست جهت ارسال مجدد کدها،چیزی جز شرمندگی، پاسخ ما نخواهد بود.حتما یک کپی از آن ،به صورت دست نویس در جایی مطمئن نگه داری کنید.همچنین از ارسال کدهای فعالسازی برای اشخاص دیگر خودداری نمایید.

محافظت از کدهای ارسالی

سفارش شما بلافاصله پس از ثبت موفق،به سرور ارسال و شروع به پردازش می کند.بیش از 95 درصد از محصولات موجود در سایت، به صورت آنی و اتوماتیک، حداکثر پس از 30 دقیقه برای شما ارسال می شوند.ولی در این بین تعداد محدودی از خدمات،ممکن است مقداری زمان بر بوده و دیرتر از موعد تعیین شده ،خدمت شما ارسال شود.مشکلاتی از قبیل: از دسترس خارج بودن سرور در لحظه ی ثبت سفارش،پردازش دستی سفارش توسط شرکت ارائه کننده،عدم ارائه ی خدمات توسط سرور مربوطه در روزهای مشخصی از هفته(مثلا روزهای یکشنبه) و یا هر دلیل دیگری،بنابراین در صورت به وجود آمدن چنین مشکلی،لطفا سافت موبایل را بی تقصیر دانسته و مطمئن باشید با کمی صبر و شکیبایی،اطلاعات محصول به زودی به دست شما خواهد رسید.

مدت زمان​​​​​​​ دریافت سفارش

در صورتی که به هر دلیلی مانند تفاوت قیمت فعلی محصول با پرداختی شما(به دلیل نکاتی که در استعلام قیمت ذکر شد)،بی دقتی شما و سفارش کردیت یا لایسنس برای نرم افزار غیر اکتیو،عدم رعایت حداقل های تعیین شده جهت سفارش محصول و موارد دیگر،که نیاز به عودت وجه از سمت سافت موبایل می باشد،به دلیل تسویه ی روزانه شرکت شاپرک با وب سایت های دارای درگاه پرداخت،زمان عودت 24 ساعت پس از ثبت سفارش می باشد.همچنین در صورتی که روز بعد از زمان ثبت سفارش تعطیل باشد،عودت وجه، روز کاری بعد از آن انجام خواهد شد. ،لطفا درخواست عودت وجه،زودتر از زمان اعلام شده را نفرمایید.

عودت وجه

قوانین و مقررات سایت

عدم بازپس گیری محصول

​کاربران عزیز:لطفا قبل از ثبت نهایی سفارش،در مورد سرویسی که قصد خرید آن را دارید به طور کامل تحقیق کرده (از ساپورتر سافت موبایل در این خصوص می توانید کمک بگیرید) و از نیاز خود به آن سرویس اطمینان کامل را پیدا کنید.
پس از ثبت نهایی سفارش،امکان بازپس گیری سرویس خریداری شده(شامل تمام سرویس های موجود در سایت)به هیچ عنوان نمی باشد.
خواهشمندیم در این مورد نهایت دقت را به کار برده تا از پیشامد مشکلات بعدی برای خود ،جلوگیری نمایید.

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش